• 2nd Brazilian Economic Outlook Seminar of 2018 11 6月 2018 16:0018:00
    地址 Praia de Botafogo, 186 - Botafogo, 里约热内卢
    日期 11 六月 2018
    时间 16:00

The Brazilian Institute of Economics (FGV IBRE) invites you to the 2nd Brazilian Economic Outlook Seminar of 2018.

The main indicators of the Brazilian economy will be presented and debated, within a scenario of increased uncertainty in the external environment and a still very uncertain electoral framework, factors that may worsen financial conditions and the degree of confidence of entrepreneurs and consumers, which would slow the resumption of economic activity this year.

地点

FGV文化中心