• Webinar | Career and Employability - GOT 2024.2 15 4月 2024 18:0019:00
    地址 Transmissão Online
    日期 15 四月 2024
    时间 18:00

FGV EBAPE offers many exclusive benefits to our students. Among them is the connection with the job market through the Internship and Career Development Center (NEDC). In addition to ongoing access, after graduation, to events and initiatives exclusive to alumni through the FGV EBAPE Alumni Network.
    To introduce you to these benefits, we invite you to this webinar with the NEDC Coordinator, Beralda Lima, the Alumni Coordinator, Darliny Amorim, and the Coordinator of the Online Technological Graduation, Professor Rodrigo Lamas.

Guests:
    Beralda Lima - NEDC Coordinator
    Darliny Amorim - Communication and FGV EBAPE Alumni

Moderation:
    Rodrigo Lamas - Coordinator of the Online Technological Graduation (GOT)

,

地点