Webinar celebrates World Food Day

机构
15 十月 2020
Webinar celebrates World Food Day

To celebrate World Food Day, FGV Europe will hold a webinar on this topic on October 16. The event will be held in English and broadcast live on FGV’s YouTube channel, starting at 10 am.

World Food Day is one of the most important dates on the United Nations’ calendar. The webinar will feature Gilberto Tomazoni, the global CEO of JBS; César Campos, the director of FGV Europe; Peer Ederer, the program and science director of Global Food and Agribusiness; and Daniel Nepstad, the director of the Earth Innovation Institute. The moderator will be Financial Times journalist Bryan Harris.

For more information and to sign up, click here.