6th Workshop on New Developmentalism discusses the economy and its growth dynamics

经济学
29 十一月 2023

The Center for Studies on New Developmentalism at Fundação Getulio Vargas’ Sao Paulo School of Business Administration (FGV EAESP) is holding its 6th Workshop on New Developmentalism. This public event will take place on December 1 and 2, starting at 8 a.m., in the school’s FGV 9 de Julho Noble Room in Sao Paulo.

On the first day, there will be a mini-course on new developmentalism, in which this theory will be compared with classical developmentalism (development economics) and post-Keynesian macroeconomics – the two schools of thought from which new developmentalism originated.

Venue:

FGV 9 de Julho Noble Room
432 Rua Itapeva, 4th floor, Bela Vista, Sao Paulo

To find out more about the schedule and sign up, click here.