Online event discusses democracy and constitutional limits of head of Brazilian government

The speakers will be journalist Rubens Valente of the UOL news portal; Fernando Abrucio and Maria Rita Loureiro, both professors at FGV EAESP; and Oscar Vilhena, the dean of the FGV´s Sao Paulo Law School.
法学
27 五月 2020

On Wednesday, May 27, Fundação Getulio Vargas’ Sao Paulo School of Business Administration (FGV EAESP) will hold a webinar to discuss democracy and the constitutional limits of the head of the Brazilian executive branch. The event will take place from 5 pm to 7 pm, via Zoom.

To take part in the event, click here.