Professor receives European International Business Academy award

The award is granted to volunteer reviewers who generously donate their time and effort to contribute with academic papers and articles submitted to EIBA’s Annual Conference.
管理学
23 一月 2019
Professor receives European International Business Academy award

Professor Jorge Carneiro, coordinator of the OneMBA program of FGV’s Sao Paulo School of Business Administration (EAESP), received the award for best scholar reviewer in 2018 by the European International Business Academy (EIBA).

Holding a PhD in Business Administration from UFRJ, a Master’s degree in Business Administration from PUC-RJ, and a bachelor’s degree in Electronic Engineering from the same institution, Jorge Carneiro is an Associate Professor of International Business and Strategy of EAESP and the academic coordinator of OneMBA – Global Executive MBA.

Go to the website to learn more about OneMBA.

视频