Third class of the Program for Governance, Political Management and Public Management holds its graduation

Established in 2001, the program is currently taught at 13 universities in Latin America, having featured over 22,000 participants.
Relações Internacionais
24 四月 2019

On March 23, at the 9 de Julho auditorium, in Sao Paulo, FGV held the closing ceremony of the third edition of the “Seminar Program on Governance, Political Management and Public Management”.

Established in 2001, the program aims to contribute to building capabilities and strengthening governance processes by local government authorities, technical staff, and civil society representatives. It is currently taught at 13 universities in Latin America, having featured over 22,000 participants.

In Brazil, FGV’s International Affairs Division (DINT), in partnership with the Development Bank of Latin America (CAF), has been implementing the Program since 2016.

Completion certificates were delivered to the 72 participants by the DINT project coordinator, Rafaela Oliveira, Professor Joaquim Rubens (FGV EBAPE), and the program representative at the CAF, Nathalie Gerbasi.

The 4th edition of the FGV-CAF Governance Program will be held in the second half of 2019.