• MSc & PhD Open Day with Professor Ricardo Lopes Cardoso 11 jul 2024 18:00 a 20:00
    MSc & PhD Open Day with Professor Ricardo Lopes Cardoso
    Local: FGV EBAPE
    Endereço: Rua Jornalista Orlando Dantas, 30 - Botafogo, Rio de Janeiro/RJ
    Data: 11 Julho 2024
    Responsáveis: FGV EBAPE
    The MSc & PhD Open Day is a great opportunity for those interested in learning more about the MSc & PhD in Administration program at FGV EBAPE.
    This event will be held in a hybrid format to promote a deep immersion in EBAPE’s culture and its role in the academia. In this session, the participants will have the opportunity to get know the infrastructure offered to our students and learn about the Program from students and alumni perspective.
    In addition to present the program in detail, including its unique features and the stages of the selection process, the Head of the MSc & PhD Program, Prof. Ricardo Lopes Cardoso will also answer questions from the audience.
    A former student of the MSc & PhD will also share a summary of the research project developed during the program and talk about professional achievements.

Speaker
    Ricardo Lopes Cardoso - Head of MSc & PHD