• Webinar | IFC (World Bank) - Careers with impact 16 set 2020 18:00 a 19:00
    Endereço: Transmissão online
    Data: 16 Setembro 2020
    Responsáveis: FGV EAESP

Are you passionate about designing innovative solutions to development challenges? IFC, a member of the World Bank Group and the leading global development institution focused on the private sector, is hosting a webinar presentation on Careers with Impact. The event will be in English, without simultaneous translation.

Speakers: Rudy Mareno - Talent Attraction Officer, Lucas Tomimatsu - Investment Analyst, Franciele Cavalcante - Associate Investment Officer, Diogo Bardal - Associate Operations Officer.

- YouTube FGV
Transmissão online