• Webinar | Institutionalising M&E at the subnational level: views from Brazil and Africa 04 jun 2024 10:00 a 12:00
    Economia
    Local: Zoom e Youtube FGV
    Endereço: Transmissão online
    Data: 04 Junho 2024
    Responsáveis: FGV EESP

Webinar on the institutionalization of public policy evaluation in Brazil and six African countries (Benin, Ghana, Kenya, Nigeria, South Africa, and Uganda). The webinar will address opportunities and challenges for advancing the agenda of Monitoring and Evaluation (M&E) systems at the subnational level, offering lessons from research conducted by FGV EESP CLEAR in Brazil and the organization Twende Mbele in the African context. The session will be moderated by the German Institute for Development Evaluation (DEval). It will feature simultaneous translation between English and Portuguese.

Participants:
    Lycia Lima, CLEAR (oppening)
    Lorena Figueiredo, CLEAR (presenter)
    Ayabulela Dlakavu, Twende Mbele (presenter)
    Dirk Hoffmann, DEval (moderation)

- Zoom e Youtube FGV
Transmissão online