FGV seminar debates Maritime Law issues

04 Novembro 2013

Rio de Janeiro Law School (FGV DIREITO RIO) will hold next Wednesday, November 6th, the seminar Current Issues on Maritime Law, which will discuss the main issues in the area, such as carriage contracts and insurance obligations.

The event - which is part of the School's Maritime Law course - will welcome the coordinators Godofredo Mendes Vianna and Ezekiel Balfour Levy, besides four international speakers: Dora Costa, Justin Turner, Tore Furnes and Juan Alegre.

The seminar, open to the public, will take place at FGV's headquarters, in Candelária, Rio de Janeiro, at 8 am.

All presentations will be in English and there will be no simultaneous translation.

For more information and registration, please click here (in Portuguese).