Webinar focuses on concept, design and implementation of social currencies

经济学
10 六月 2024
Webinar focuses on concept, design and implementation of social currencies

Fundação Getulio Vargas’ Sao Paulo School of Business Administration (FGV EAESP) is holding a webinar to debate the concept, design and implementation of social currencies. This public event will be livestreamed on FGV’s YouTube channel on June 13, at 8 p.m., on FGV’s YouTube channel.

The purpose of the event is to show some practical design and implementation steps, from conception to execution of social currencies. It will also discuss common challenges, best practices and lessons learned from successful cases to inspire and guide new initiatives.

The moderator will be FGV EAESP researcher Eduardo Diniz and Danilo Pitarello of the Social Currency and Technology Front.

The speakers will be Rio de Janeiro Federal University researcher Arthur de Faria and Joaquim Melo of Banco Palmas and Instituto E-Dinheiro.

To take part, please sign up here.

视频